środa, 25 stycznia 2017

STRÓJ 337 kurtka YesFashion i torba RoseWholesale



Kurtka- YesFashion =KLIK
Torba -RoseWholesale =KLIK
Buty-CCC
Czapka- Banggood 

Kurtka, którą mam na sobie pochodzi z internetowego sklepu YesFashion.  
Jest bardzo ciepła dzięki futerku, które znajduje się wewnątrz. 
Moim zdaniem jest idealna na taka cieplejsza zimę. 
 Ja bardzo polubiłam moją nowa kurtkę. 

 Torbie zamówiłam w sklepie Rose Wholesale
Kiedy wejdziecie w link zobaczycie, że jest duży wybór jeśli chodzi o kolorystykę. 
Ja zdecydowałam się na czarną ponieważ to mój ulubiony kolor. 
Torba z przodu, z tylu i po bokach ma kieszenie zapinane na zamki. 
W środku również jest kieszonka zapinana na zamek. 
Ja do swojej torby będę wkładać ubrania na zmianę dla dzieci  na krótkie wyjazdy. 










Stylizacja: 251

7 komentarzy: