piątek, 12 września 2014

STRÓJ 160

Co mnie natknęło na zmianę fryzury?
Już w czasie ciąży myślałam o tym, ale albo nie miałam czasu albo pieniędzy na fryzjera.
Zastanawiałam się nad fryzurą, którą miałam w zeszłym roku.
Jak wiedzie byłam u męża rodziny niedaleko miejscowości Nowy Targ.
Znajoma, która tam mieszka kończyła szkołę fryzjerską więc korzystając z okazji postanowiłam 
zaszaleć z fryzurą.
Bardzo jestem zadowolona z tej decyzji. 
Zauważyłam, że już tak nie widać tych wypadających włosów po ciąży. 
Nie muszę już nosić gumki  co też ma wpływ na ilość wypadających włosów. 
Plusem jest też to że takie włosy lepiej się czesze. 

W dzisiejszym stroju chciałam wam pokazać moją nową kurtkę, za którą zapłaciłam, aż dwa złote w sh.
Niedaleko mnie jest taka miejscowość w której można kopić ciuszki za 1-2 zł.
Najładniejsze ubrania są zawsze w dniu dostawy.

Legginsy pochodzą z Allegro. 
Za często nie kupuje tam ubrań ponieważ wolę zobaczyć produkt na własne oczy zanim go kupię.

Natomiast buty były kupione o ile dobrze pamiętam w markecie za 15 zł. 
Niestety nie pamiętam w jakim. :-)









19 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci w tej fryzurze :) Masz bardzo ładne rysy twarzy, które ta fryzura uwydatnia :) Kurtka bardzo fajna, ja też lubię buszować po sh, można znaleźć fajne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko bardzo ładnie Ci tej fryzurze :) Zestawik bardzo pozytywny i kolorowy. Fajna kurteczka. Ps. Ja też obciełam włosy. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie Ci w takiej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście uważam ,że we włoskach do ramion było Ci 100 razy lepiej,bez porównania.Jak Ci się wzmocnią włosy to wracaj do poprzedniej długości :))

    OdpowiedzUsuń
  5. W o w! Piękna fryzura. Bardzo ładnie wygkadasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kurtka - podoba mi się jej kolor i fason :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo widze nowa fryzurka! bardo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. dojrzała decyzja, na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurteczka ma bardzo ładny fason :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wszystkim jest dobrze w krótkich włosach, ale Tobie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna fryzurka :) bardzo Ci pasuje :) pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ladniewygladasz w nowej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna fryzura! Wygladasz w niej niesamowicie! Świeżo i dziewczeco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lepiej Ci w tej fryzurce:),kiedy pokażesz nam swojego męża?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Ci w tej nowej fryzurze :) zmiana na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń