poniedziałek, 21 lipca 2014

TORBY ALLBAG

Witam moi drodzy bo dłuższym czasie nie obecności. 
Dziś chciałam wam pokazać torby jakie dostałam ze współpracy ze sklepem internetowym  AllBag Posiadają spory asortyment ekologicznych toreb i ubrań.
W ramach współpracy wybrałam sobie dwie torby ekologiczne z nadrukiem flagi USA i kotem.
 Dla mnie wielkim plusem jest to, że na przesyłkę czeka się bardzo krótko. 
Torby miałam okazję już prasować i bez obaw wytrzymuje każdą temperaturę. 
Są bardzo wygodne i wytrzymałe. 
Uważam, że taka torba idealnie nadaje się na większe zakupy.
Niedługo na pewno zobaczycie jakiś strój z tymi torbami.



   KLIK


 KLIK




19 komentarzy:

  1. Czarna torba jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kocur jest genialny!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocie oczy <3 rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na większe zakupy potrzebowałabym z pięć takich toreb ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są te torby, tez mam od nich 2 sztuki i koszulkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasna bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ta z kotem jest super, jeszcze takiej nie widziałam :) no i gratuluje współpracy :) byłoby miłoo gdybyś mogła u mnie poklikać w linki w ostatnim poście

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy :) Ta z kotem jets moją absolutną faworytką i jak na kocią mamę przystało, sama dumnie bym taką nosiła :) hehe pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń