poniedziałek, 21 kwietnia 2014

STRÓJ 137


Witam moi drodzy. 
Jak wam w tym roku minęły święta? 
Ja święta tradycyjnie spędziłam u rodziców. 
Objadłam się strasznie mimo obietnicy, że tyle jeść nie będę. 

Dziś również chciałam wam zaprezentować naszyjnik i pierścionek ze sklepu Sammydress.
Z naszyjnika jak i z pierścionka jestem bardzo zadowolona i zaskoczona tak dobrą jakością.








 Tunika- Allegro 
Legginsy-Allegro
Buty-Deichmann 
Pierścionek- Sammydress
Naszyjnik- Sammydress





073 - MODNAPOLKA.pl

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Świetny jest. Zastanawiam się czy następnym razem wziąć sobie podobny do tego, ale z elfem.

      Usuń
  2. Cudny naszyjnik, świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny naszyjnik :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! Mi najbardziej podoba się ta tunika i świetny naszyjnik :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny brzusio :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Te veo estupenda... Un saludo desde Murcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również strasznie się objadłam :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba wszyscy mówimy sobie, że nie będziemy tyle jeść :(
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz ! bardzo podoba mi się ta biżuteria i tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny masz wisiorek...pozdrawiam...miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale dzidzia rośnie:) Świetna tuniczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny pierścionek ;) Masz bardzo fajnego bloga, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. promieniejesz kochana :) pierścionek i naszyjnik bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik przykuł mój wzrok. Piękny. Podobnie jak brzuszek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow Kochana, ale urosl Ci brzuszek, wygladasz pieknie! kwitniesz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie się podziewasz? :)
    Czy to "juz" ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno mnie tu nie było, widzę duże zmiany u Ciebie :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba każdy się objadł:) cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń