wtorek, 8 kwietnia 2014

STRÓJ 132

Od paru dni chciałam wam pokazać jakiś strój.
W sobotę i niedzielę się, źle czułam.
Żałuję, że jak w tym czasie byłam u rodziców to nie miałam zrobionych zdjęć. 
Najpierw chcieliśmy iść z rodzinką nad Wisłę, a później na pobliskie górki, ale nie wypaliło.
Wczoraj nie miał kto mi zrobić zdjęć, a dziś o mało co też bym się wam nie pokazało. 
Po południu świeciło pięknie słoneczko i było bardzo gorąco. 
Parę godzin temu przyszła pierwsza tegoroczna burza. 
Na szczęście przed samym wyjazdem na zakupy przez chwilę przestało padać. :-D








 Kurtka- Lixinyu (Ekler)
Legginsy- Allegro
Bluzka- Pepco 
Buty- Czasnabuty

Stylizacja: 068

58 komentarzy:

  1. ładnie wszystko dopasowane :) piękny brzuszek :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci w kolorach...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna koszulka Kochanie... idealnie gra z legginsami i kurtką :) coraz ładniejsze Twoje stroje są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak wiosennie :)
    u mnie burzy jeszcze nie było... mam nadzieję, że prędko się nie pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety dzisiejszy dzień robił psikusa. Najpierw było za gorąco, a potem ta burza i deszcz.

      Usuń
  5. O myślałam, że to bluzeczka z Vero Mody, bo w zeszłym roku kupiłam bardzo podobną :-) Śweitne legginsy ! Super wyglądasz !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz:) Tak pozytywnie i kolorowo. Super koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie :) Koszulka i kurtka super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobną skórę ♥ Ooo brzusio rośnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta bluzeczka z Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia, piękna sceneria.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała stylizacja bardzo ładnie się prezentuje :) Super buty :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Legginsy są świetne :) Mają bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie burzy jeszcze nie było, na szczęście :).

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz !
    super wygląda ta bluzka, z tymi legginsami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z jakiego sklepu zamawiałaś legginsy? I czy nie prześwituja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro kupowałam. Nie prześwitują.

      Usuń
    2. Przeczytałam ze z allegro, ale chodziło mi cos konkretniej.

      Usuń
    3. Proszę bardzo poniżej jest link. :-)

      http://allegro.pl/polskie-legginsy-getry-ciazowe-bawelniane-38-m-i4030519022.html

      Usuń
  16. Podoba mi się połączenie legginsów i butów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie było mnie troszkę w blogosferze,u Ciebie również,ale przyznam,że to miły powrót. Fajnie patrzeć jak kwitniesz,ciąża na prawdę Ci służy,bo co wpis wyglądasz coraz lepiej :*


    pozdrawiam,Karina

    OdpowiedzUsuń
  18. leggisny genialne, nadają wiosennego charakteru w te ponure dni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Ostatnio w mojej szafie pokazało się wiele kolorów.

      Usuń
  20. Fajny zestaw:) Podobają mi się czerwone legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne połączenie! buty mi się bardzo podobają;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzka jest bardzo fajna :) Muszę odwiedzić pepco, bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń