sobota, 8 lutego 2014

STRÓJ 112

Dziś chciałam wam pokazać ponownie kurtkę ze sklepu sheinside połączoną z żakietem, który pochodzi ze sklepu rosegal.
Takie połączenie zaproponowała mi jedna z blogerek. 
Powiem wam, że nawet jestem zadowolona z takiego połączenia. 
Zdjęcia były robione wczoraj wieczorem i nawet bardziej mi się spodobały niż robione w ciągu dnia.

 Today I wanted to show again you the jacket from the shop sheinside connected with the jacket which comes from the shop rosegal.
 She offered me such a connection one from bloggers.
 I will tell you even I am pleased with such a connection. 
 Photographs were done yesterday evening and even more appealed to me than done in a day.











Kurtka- Sheinside
Spodnie-New Yorker
Żakiet- Rosegal
Buty-CCC
Pierścionek-Allegro
Czapka-DeeZee
Naszyjnik-Avon

Stylizacja: 056

47 komentarzy:

  1. Kurtka jest świetna :) Bardzo w moim guście.
    Czapkę mam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobasz w tej kurtce. Świetnie do Ciebie pasuje i do Twojego charakteru.
    Cała reszta też mi się podoba :) Trafiło mi się z propozycją =D
    warto było zmotywować Cię do zdjęć Kochana :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Kamilko za tę motywację. :-***

      Usuń
  3. Ależ nie ma za co ;) Mam zamiar motywować Cię częściej :) Uwielbiam Cię :***

    OdpowiedzUsuń
  4. to już lepiej wyglądąsz, niż w tamtym sweru czerwonym,proponowałabym inne to bo kurtka zielona i tło zielone to nie pasuje(rozmuwa sie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieto - dawaj rady innym, gdy sama nauczysz się ubierać. Wybacz, Monika, wiem, że to Twoja kuzynka, ale mnie szlag trafia - bardzo ładnie wyglądasz, zdjęcia są ok! A Emilia, która dodaje fotografie sztyftu pod pachy, brudnego, z włoskami jest ostatnią osobą, która powinna oceniać Twoje zdjęcia. Sorry, Emilia - raczej nie dojdziesz do tego poziomu, co Monika.

      Usuń
    2. Popieram Anonima :D Ty, Moniko przynajmniej potrafisz się ubrać i Twoje ciuchy i styl są świetne, nie to co Emilia, która nie dość, że nie ma stylu i gustu, to jeszcze nie zna ortografii i nie umie pisać poprawnie i po polsku. Sorry za stwierdzenie, ale taka jest prawda. Ciągle tylko krytykujesz te Moniki rzeczy. Dla mnie bomba i pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Co do Emilki to już się przyzwyczaiłam, do jej krytyki.
      Jeśli chodzi o moje ciuchy to nie wszytki mi się podobają, powoli zaczynam to zmieniać.
      Dziękuję za miłe słowa Anonimki. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    4. to po co do mnie wchodzicie jak wam nie pasuje

      Usuń
    5. Ja do Ciebie nie wchodzę od dłuższego czasu - ale Ciebie jest pełno, CIĄGLE spamujesz.

      Usuń
    6. ja do Emilii zaglądam tylko żeby się pośmiać z jej wypocin. Na Twoim blogu zachowuje się jak znawca wszystkiego, nie pasuje jej zielone tło ;) Taaak, lepiej dodać zdjęcie gdzie cień zasłania całą stylizację. Wtedy będzie super.
      Kurtka świetna a żakiet nie przypadł mi do gustu.

      Usuń
    7. A czy Emilce coś kiedyś pasowało. Ona tylko potrafi krytykować i obrażać ludzi.
      Pozdrawiam serdecznie :-D

      Usuń
  5. Przypadły mi do gustu spodnie - bardzo zgrabnie leżą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja : ) Podoba mi się kurteczka : ) Ślicznie wyglądasz : ) Obserwuję < 3
    Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  7. Promieniejesz, świetna kurteczka, czapeczka również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, naprawdę śliczna ta kurtka. Widać, że ciepła i kolor cudny, ale też jak dobrze na Tobie leży :) Trzymaj sie ciepło, Ty i Edzio :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym jednak nie łączyła tego żakietu z tak fajną kurtką, ale jak kto woli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka fajna, żakiet również wygląda na ładny, ale mi osobiście połączenie nie przypadło do gustu. Obydwie te części garderoby reprezentują różne środowiska, style.Może za mało dodatków...?

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam podobną czapeczke dopóki jej nie zgubilam :) super jest!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna jest ta parka więc się nie dziwię że przypadła Ci do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Parka świetna, świetnie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciągle noszę się z zamiarem zamówienia czegoś od nich ..kurtka fajna wirc chyba warto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam. Ja jestem strasznie zadowolona z kurtki.

      Usuń
  18. Kurteczkę już chwaliłam. I fajna masz czapkę Moniko:) Zestawik zgrabniutki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń